2013/07/26

backstage #1



W tym tygodniu brałam udział w sesji zdjęciowej do kalendarza na rok 2014. Tym razem nie jako modelka, a reporterka. Zdjęcia odbyły się na starym lotnisku w Bagiczu (niedaleko Kołobrzegu) z udziałem Miss Pomorza Środkowego 2013 Weroniką Kuczun oraz modelką Klaudią Pezdan. Wszystko w otoczeniu zabytkowych samolotów i samochodów z prywatnej kolekcji klientów KUBMAT. Pomysłodawcą całego przedsięwzięcia był Jakub Tryniszewski - fotograf . Cały projekt współtworzyły takie osoby jak Maciej Domański - projektant mody , Studio BARBAB Anna Maj, Martyna Sienkiewicz - make up, Studio ArtFryz Agnieszka Kuchna - stylizacja włosów,  Marek Lubacz - kamera, Ewa Dłubakowska Puzio - biżuteria oraz Łukacz Wichłacz - catering.



Dzisiaj mam dla Was zdjęcia zza kulis. Niebawem podzielę się z Wami efektami naszej pracy. 
Śledźcie mój fanpage na facebook'u.







7 comments

  1. ale piękne fryzury i makijaże :)

    ReplyDelete
  2. Amazing pics!!!
    Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Paola I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC and bloglovin.
    Let me know I will follow you back!!!

    ReplyDelete
  3. Jestem ciekawa kalendarza

    ReplyDelete
  4. CIEKAWIE BĘDZIE;)

    THX;)

    follow;)?

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Sesja robi wrażenie, makijaże i sceneria boskie... ale stylizacje... no cóż są gusta i... gusta :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Archive