2013/07/19

National Anthem





Około dwa tygodnie temu na blogu SO IN CARMEL wzięłam udział w konkursie z brytyjską marką VooDoo Girl. Nagrodą była wybrana rzecz ze sklepu online. Aby wygrać należało stworzyć kolaż z jedną rzeczą z bieżącej kolekcji. Pomyślałam, że warto spróbować. Szybko 'lajkowałam' strony i stworzyłam swój kolaż z koszulką THUG LIFE z przesłodkim pieskiem. Udało się! Wygrałam! Nawet nie wiecie jak się cieszyłam, kiedy ujrzałam swoje imię i nazwisko na stronie! Małe marzenia się spełniają! Koszulka przyszła i o to mój pierwszy pomysł.



Przeglądając nowojorskie pokazy mody na nadchodzący sezon jesienny zauważyłam, że moro wciąż w modzie! Nie każdy przepada za wzorem militarnym. Większości kojarzy się z żołnierskimi mundurami i kamuflażem. Jednak chcąc zmienić ten stereotyp i wprowadzić moro w codzienne zestawy, mam stylizację, która mam nadzieję przypadnie Wam do gustu. Jest nieco awangardowa, ale taka ma być! Podoba Wam się?






photo by my mum ♥
hair by Agnieszka

top VooDoo Girl | skirt Simple | boots Hego's Milano | my mum's bag 





36 comments

  1. Świetna spódniczka!
    Gratuluję wygranej!

    Też kiedyś udało mi się wygrać na jednym z blogów, nie zapomnę tego zadowolenia! ;)

    Pozdrawiam,
    Kasia
    www.kaerax.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous20/7/13 01:01

    jestes bez stanika?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous20/7/13 12:04

      powinnaś ubrać pod to stanik tubę lub top, wyglądałoby lepiej :)

      Delete
    2. Anonymous5/12/22 16:47

      Właśnie jest fenomenalnie.

      Delete
  3. ty to masz szczęście ..
    też startowałam w kilku konkursach ale nigdy nie udało mi się nic wygrać :C
    ale próbuję dalej :D
    stylizacja mi się baaaaardzo podoba <3
    choć najbardziej podobają mi się twoje buty :D

    ReplyDelete
  4. Świetna stylówka <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja! *_*
    Tylko więcej uśmiechu proszę ;)

    ReplyDelete
  6. ale świetna stylizacja ! Jesteś bardzo ładna, a włosy masz cudowne <3
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ:) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. świetna stylizacja, nie oklepana jak zazwyczaj wszystkie, podoba mi się !

    chyba będę częściej wpadać dlatego obserwuję :*

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. wow! rewelacja! wyglądasz pięknie!

    ReplyDelete
  9. You look soo perfect! Your outfit is very stylish and you are pretty :) X Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  10. Rewelacyjnie wyglądasz. Tak inaczej oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa ;). Świetny blog, obserwuje ;)

    ReplyDelete
  11. Dziękuję jeszcze raz, to bardzo miłe! :*

    ReplyDelete
  12. świetny zestaw, uwielbiam mopsiki, sama mam jednego :))

    klaudynabiel.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ciekawa stylizacja:)
    bluzka jest genialna;)

    ReplyDelete
  14. militaria w kobiecej wersji są niezwykle seksowne

    ReplyDelete
  15. bardzo ciekawy zestaw ;) koszulka rzeczywiście jest fenomenalna! ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. Co za cudowny zestaw! Wygrana jak najbardzie zasłużona :)) Spódniczka moro mnie zauroczyła!

    ReplyDelete
  17. świetny top! Zazdroszczę, że tak ładnie wyglądasz bez stanika;)

    ReplyDelete
  18. ps wspólna obserwacja?;)

    ReplyDelete
  19. Super T-shirt i torebka!

    ReplyDelete
  20. Nice blog! Would you like follow each other? Let me know!

    ReplyDelete
  21. Rewelacyjny mopsik na koszulce :) Dziękuje za odwiedziny! Obserwuje i zapraszam :)

    ReplyDelete
  22. świetnie wyglądasz, a koszulka śliczna !

    ReplyDelete
  23. Dziękuję Kochane! Tyle miłych słów :***

    ReplyDelete
  24. Anonymous23/7/13 09:57

    Świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Anonymous5/12/22 16:48

    Klasa!!!

    ReplyDelete
  28. Anonymous5/3/23 15:53

    Wyglądasz oszałamiająco w tym letnim stroju z tymi kozaczkami!

    ReplyDelete

Archive