2013/08/03

What's my name?



Jak co roku wyprzedaże cieszą się ogromnym powodzeniem. W tym roku niecierpliwie czekałam na czas przecen, miałam upatrzone kilka rzeczy, które bardzo chciałam żeby znalazły się w mojej szafie. Dzisiejszy zestaw składa się właśnie w wyprzedażowych łupów, które jakiś czas temu trafiły w moje ręce. Wszystko kupiłam w bardzo przystępnej cenie i jestem bardzo zadowolona, że udało mi się  znaleźć takie 'perełki' pod stertą rzeczy, bo jak  wiecie, czas przecen to też czas gigantycznego bałaganu w sklepach (aż czasem na sam widok się odechciewa). Co więcej były to ostatnie rozmiary, które chyba na mnie czekały :).







photo by my mum


jacket and skirt Zara % | top, earrings and sunglasses Sinsay % | heels H&M % 



18 comments

  1. Cała z przecen :) też je uwielbiam, a na łupy wybieram się jutro! Mam nadzieję, że też coś fajnego znajdę.

    ReplyDelete
  2. Śliczną dziewczyną jesteś:) Ostatnie zdjęcie mnie zauroczyło:)
    Pozdrawiam
    xxx

    ReplyDelete
  3. śliczna spódniczka :)

    ReplyDelete
  4. świetny zestaw :)
    mam te same butki upolowane w H&M za całe 30 zł <3
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  5. piękna kurtka ! :)

    dulcescrujientes..blogspot.com

    ReplyDelete
  6. super wyglądasz, mam podobną spódnice tylko z wyższym stanem

    ReplyDelete
  7. Chyba sama po tą kurtkę wpadnę do Zary :D

    ReplyDelete
  8. Anonymous5/8/13 14:58

    Fajny zestaw:)

    ReplyDelete
  9. WOw.swietne zdjecia !
    Zapraszam do siebie : allwayssmille.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  10. Anonymous6/8/13 16:21

    Bardzo ładnie :) czekamy na nowy post!

    ReplyDelete
  11. Anonymous6/8/13 16:22

    A czy Twoja mama jest fotografem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie :) Gdyby nie blog, pewnie nawet nie robiłaby zdjęć :)

      Delete
  12. zarąbiście ! bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  13. świetne połączenie kurteczka i spódnica wyglądają cudnie :) zapraszam do mnie i zaobserwowania :)

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajny zestaw, bardzo przypadła mi do gustu kurteczka, świetna jest :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    ReplyDelete
  15. Śliczne są te sandałki, jak dawno je kupowałaś? :) Może chcesz sprzedać? Proszę odpisz na mojego maila. :D

    ReplyDelete

Archive