2013/09/03

Travel: Warszawa!



Przywiozłam ze sobą mnóstwo zdjęć z pięknej, słonecznej Warszawy! Trzy dni pobytu spędziliśmy spacerując uliczkami stolicy, zwiedzając ciekawe miejsca, jedząc pyszne lody i ciepłe pączki :). Brakowało nam czasu na zrealizowanie wszystkim pomysłów, więc nasze plany odłożyliśmy na kolejny przyjazd. Bardzo lubię Warszawę za jej niesamowity klimat, spotykają mnie tu same dobre i przyjemne rzeczy, to tutaj zaczęła się moja przygoda z modą. Zapraszam do obejrzenia zdjęć z mojego pobytu, miłego oglądania!




photo by me&mum

11 comments

  1. witam w stolicy :)
    jest piękna,prawda?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje ulubione miejsce :) jest piękna!

      Delete
  2. Mnie Warszawa w sobie nie rozkochała, ale być może jeden raz i to w dodatku w zimny i pochmurny dzień, to za mało na jej zwiedzenie.
    Zdjęcia świetne, to ze stadionem narodowym zupełnie jak z pocztówki. Masz super okulary :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/9/13 18:42

    A byłaś w kafejce TVN? Polecam, mają pyszną kawę!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie byłam, ale przechodziłam obok TVN, strasznie dużo ludzi!

      Delete
  4. Ale piękne zdjęcia, ja tylko raz byłam w Warszawie ;/ Pokochałam to miasto :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous4/9/13 17:56

    I tylko Legia Legia Warszawa! :-)

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia i bardzo ciekawy blog :) Fan page zalajkowany, będę tu zaglądać, zapraszam do siebie w wolnej chwili :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  7. piękne zdjęcia, szczególnie te ostatnie. bardzo magiczne i jesienne !

    http://leneshelley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. cudne auto *.* oczywiście obserwuje ;)

    ReplyDelete

Archive