2013/11/12

Stay





Mam czasem takie dni, że sama nie wiem co chciałabym Wam napisać, jak zacząć tekst, czym chcę się z Wami podzielić... W mojej głowie jest mnóstwo różnych myśli i po prostu nie wiem za co mam się zabrać. Tak też właśnie dzisiaj, od dobrej godziny zastanawiam się co mogłabym Wam ciekawego napisać i jedyne co przychodzi mi do głowy, to to, że dzisiejsze zdjęcia, które robiłam razem z mamą były dla nas takich małym wyzwaniem. Jak wiecie większość zdjęć na blog robię właśnie z moją mamą. Uwielbiam, kiedy mnie fotografuję, świetnie się razem bawimy i mamy czas tylko dla siebie. Ale od pewnego czasu chciałyśmy zrobić 'coś' innego niż tylko takie tradycyjne zdjęcia stylizacji. Różne pomysły chodziły nam po głowach, ale jedna fotografia zainspirowała nas tak bardzo, że powstał dzisiejszy wpis...w którym pokazuję Wam moje ukochane morze, piękne o każdej porze roku oraz siebie, w ulubionych botkach i białym, romantycznym sweterku. Mam nadzieję, że dzisiejsza sesja będzie Wam się podobać, czekam na Wasze zdanie. Do następnej notki!



photo by my mum ♥ 


eyliner by Jolanta Kaźmierczak 


sweater Reserved | boots Hego's Milano 



21 comments

  1. Patrząc na zdjęcia, można wnioskować, że dobrze układa się Wam ta współpraca. ;)

    ReplyDelete
  2. Nie depilujesz sobie pleców? Masz straszny zarost poniżej karku, na linii i pod barków.

    ReplyDelete
  3. sweterek<3 sceneria do zdjeć .. sliczna! zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  4. Twoja mama jest świetnym fotografem, a ty pozujesz znakomicie. Te zdjęcia są cudowne.

    ReplyDelete
  5. nie było ci zimno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Było troszkę zimno, ale dałam radę :)

      Delete
  6. gdyby moja mama robiła takie zdjęcia... ♥
    świetne buty ^^

    ReplyDelete
  7. Piszesz, że Twoja mama jest Twoim menadżerem. W jakim sensie? Załatwia Ci sesje czy jak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam żadnego menadżera , mama robi mi zdjęcia na blog i w ten sposób bardzo mi pomaga :)

      Delete
  8. That's a nice sweater.
    Love the photography. Its so pleasing!!!
    FASHION PANACHE BLOG
    Google Plus | Bloglovin | Networked Blogs | Facebook | Twitter | Pinterest

    ReplyDelete
  9. Przepiękna sesja! Ty, Twoje włosy i ten sweter<3

    ReplyDelete
  10. kuurcze, ale śliczne zdjęcia, zakochalam się <3

    ReplyDelete
  11. Hej,szukam inspiracji na koncert hiphopowy. W co byś się ubrała? Jakieś stylizacje? pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć! To wszystko zależy od tego czy jesteś fanem/fanką muzyki hip-hopowej, Jeżeli nie, to myślę, że warto pozostać sobą i jedynie małym elementem , dodatkiem zaznaczyć charakter koncertu. Jeżeli uwielbiasz tą muzykę, to myślę, że sama/sam świetnie sobie poradzisz :). Gdybym ja szła na taki koncert (gdzie słucham zupełnie innej muzyki) ubrałabym jeansy boyfriendy, biały t-shirt, trampki i może pokusiłabym się o ciekawą czapkę. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam! Pozdrawiam!

      Delete
  12. Piękne zdjęcia, Twój duet z morzem wypadł znakomicie :) Również uwielbiam morze, ale chyba wolę góry.

    ReplyDelete
  13. Jejuu *_*
    Jaka śliczna jesteś :)
    Masz jakieś rady , jak rozwinąć bloga ?
    http://chocoladeex.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć :) Dziękuję bardzo :* Myślę, że warto założyć fanpage na facebook'u, instagram, lookbook lub inne strony na których można dodawać swoje stylizacje :) Pozdrawiam :)

      Delete
  14. Twoja mama robi piękne zdjęcia, a Ty wspaniale na nich wychodzisz!

    ReplyDelete

Archive