2014/04/15

VOGUE, VOGUE, VOGUE!



Właśnie dostałam najlepszy prezent jaki mogłam sobie wymarzyć! Trzy egzemplarze VOGUE znalazły się w moim posiadaniu! Już wiem co będę robić w czasie przerwy świątecznej, czekają mnie długie popołudnia tłumaczenia wybranych artykułów. To będzie dla mnie duże wyzwanie, tym bardziej, że czasopisma są w języku włoskim i hiszpańskim! A jestem w tym 'zielona'.  Ale, czego się nie zrobi dla mody ;), mała lekcja języków z obszarów południowej europy mi nie zaszkodzi. Jestem przeszczęśliwa, uwielbiam VOGUE! Kocham fotografie, które tam się pojawiają, są dla mnie ogromną inspiracją. Mogę otworzyć czasopismo za rok i ponownie szukać tam natchnienia. I właśnie w tym tkwi wyjątkowość pisma! 

Dziękuję mojej ukochanej cioci za tak wspaniały prezent!

Jaki jest Wasz ulubiony magazyn? 





4 comments

  1. Anonymous15/4/14 22:22

    Fajny prezent .

    ReplyDelete
  2. Anonymous16/4/14 09:42

    Tłumaczyć to by mi się nie chciało, ale z przyjemnością bym obejrzała :)

    ReplyDelete
  3. ooooooo, super ;)
    powodzenia w tłumaczeniu :))

    ReplyDelete
  4. Anonymous18/4/14 11:28

    nie mam ulubionego magazynu :)

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    ReplyDelete

Archive