2014/05/16

West Coast




Wreszcie nowy post! Przepraszam za moją długą nieobecność na blogu, ostatnio na nic nie mogę znaleźć czasu. Ostatni miesiąc szkoły równa się z dużą ilością nauki, która pochłania multum godzin. Nie jestem z tego powodu najszczęśliwsza, ale muszę przez to przejść... Udało mi się znaleźć dzisiaj chwilkę, aby dodać wpis, ale nie ukrywam jestem bardzo zmęczona i jedyne o czym teraz myślę to sen, ciepła herbata i sen. Wszystkim życzę miłego weekendu! Buziaki!



dress second-hand | jacket H&M | shoes Vagabond 




6 comments

  1. Anonymous16/5/14 18:32

    fajna ramoneska

    zapraszam serdecznie do mnie na nowa notkę,
    tym razem będzie to recenzja produktów od allepaznokcie.pl

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/05/recenzja-od-allepaznokciepl.html

    ReplyDelete
  2. Anonymous16/5/14 21:29

    Jak zwykle zachwycasz :)

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz :*

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Absolutna rewelacja! ; )

    ReplyDelete
  5. Anonymous17/5/14 19:00

    Piękna jest ta sukienka, bardzo podoba mi się ten post :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous20/5/14 16:57

    Szkoda,że nie widać całej sukienki, jaka ona jest u góry, ma rękaw ?

    ReplyDelete

Archive