2015/06/27

beauty favourites: Under20 cosmetics



Czasem pytacie jakich kosmetyków używam na co dzień do pielęgnacji skóry, włosów oraz po jakie produkty sięgam podczas codziennego makijażu. Już dłuższy czas po głowie chodziły mi wpisy dotyczące urody, natomiast sama nie byłam przekonana czy jest to dobry pomysł powielać temat, który pojawia się na innych blogach. Doszłam jednak do wniosku, że każda z nas ma inną cerę, potrzeby, oczekiwania i faktycznie warto jest podzielić się swoimi kosmetycznymi wrażeniami. 

Pierwszy wpis dotyczy kosmetyków jakie używam do pielęgnacji twarzy oraz pokażę Wam dwa produkty, które sprawdziły się również przy codziennym makijażu. Jest to również moja 'TOP 5' kosmetyków Under20, które cieszę się, że mogłam przetestować.


Oczyszczanie - żel do mycia twarzy (oczyszczająco-matujący) oraz płyn micelarny, którymi codziennie rano oraz wieczorem przemywam twarz. Plusem obu produktów jest skuteczne zapobieganie pojawiającym się niedoskonałościom oraz nawilżanie skóry.

Pielęgnacja - matujący krem normalizujący, świetnie poradził sobie z moją przesuszającą się skórą, a przy tym ma bardzo przyjemny i delikatny zapach.

Codzienny makijaż -  matujący krem BB, korektor punktowy oraz maskujący fluid, produkty doskonale sprawdzają się w codziennym makijażu, twarz wygląda naturalnie, świeżo, a kosmetyki nie wysuszają skóry. Oprócz kosmetyków Under20 mam jeszcze kilka innych makijażowych faworytów, natomiast o tym w kolejnym wpisie 'beauty'. 




6 comments

  1. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam tych produktów :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous27/6/15 19:18

    Używałam kiedyś kosmetyków z Under20. Najbardziej mnie zainteresował mnie krem matujący, muszę go wypróbować :)

    ReplyDelete
  3. Ja nic nie mam z Under20 i nie wiem w sumie czy kiedykolwiek miałam, chyba nie :p

    ReplyDelete
  4. Nie używałam nigdy nic z tej firmy, ale widzę że na Ciebie bardzo pozytywnie wpływa, śliczna :-)

    ReplyDelete
  5. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete

Archive