2015/07/14

Rodos, Greece via Instagram











 follow me @martynabardecka

12 comments

  1. Bardzo nie lubię zazdrościć, ale ZAZDROSZCZĘ takich widoków i takiego jedzenia :)

    ReplyDelete
  2. aleeeeee Ci zazdroszczę !

    ______________________
    fashion fashion blogger
    www.justynapolska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pięknie tam! Czekamy na resztę zdjęć :)

    www.messbyus.com

    ReplyDelete
  4. o jej własnie przypomniałaś mi mój zeszłoroczny urlop! Też byłam na Rodos i teraz już nie mogę doczekać się kolejnych wakacji, które cale szczęście jeszcze przede mną ! Życzę wspaniałego dalszego wypoczynku! :))

    Pozdrawiam, A.
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Ale wakacyjnie się zrobiło! :) Ja ostatnio naoglądałam się zdjęć z Santorini - cudna wysepka.

    ReplyDelete
  6. ale pięknie <3 ja na Rodos chcę za rok się wybrać;-)
    Sandicious

    ReplyDelete
  7. Cudne zdjęcia, piękne widoki! Jak ja chcę już jechać na wakacje:)

    ReplyDelete
  8. ale piękne zdjęcia i widoki<3

    ReplyDelete
  9. Wspaniałe zdjęcia i piękna biała bluzka, totalnie wakacyjna

    ReplyDelete

Archive