2015/07/21

Rodos photo diary



Wracam do niezwykle gorących dni spędzonych podczas pobytu na Rodos. Musicie mi uwierzyć, że zdjęcia totalnie nie oddają tego co zobaczyły moje oczy półtora tygodnia temu. Grecja jest przepiękna, krajobrazy niesamowite, ludzie bardzo uprzejmi i uśmiechnięci, a jedzenie było tak pyszne, że do domu wróciłam tocząc się jak kula...;) To był cudownie spędzony czas! Mam nadzieję, że jeszcze nieraz będę miała okazję odwiedzić Grecję, ponownie spędzić totalnie leniwy tydzień nad basenem, popijając mrożone napoje, zajadając się lodami...ah,...Buziaki! ;)


Lindos


Life is better by the pool

(Calzedonia beachwear | Brylove sunglasses)


The Old Town - Rhodes

(ootd: Lana Nguyen dress | I am sunglasses | Venezia bag)


photo by Beata, my best mum & me


9 comments

  1. brak słów! przepięknie!

    ReplyDelete
  2. Cudownie! W Grecji nawet domki i doniczki mają ładne. :D

    ReplyDelete
  3. A ja jadę tam we wrześniu! Już się nie mogę doczekać!

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę widoków, ja do Grecji jadę dopiero za 3 tygodnie.

    ReplyDelete
  5. jak zdjęcia są tak piękne co to dopiero na własne oczy!;)

    ReplyDelete
  6. Boże jak tam jest cudownie! zazdroszczę strasznie!

    ReplyDelete
  7. Cudowne zdjęcia, brak słów!
    Ja byłam w Grecji dwa tygodnie temu i było równie pięknie! :)

    ReplyDelete
  8. Piękne miejse i fantastyczne zdjęcia ^_^
    http://garezaart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Co tu więcej dodawać.. aż nabrałam ochoty żeby kiedyś się tam wybrać.

    http://stayinggoold.blogspot.com/

    ReplyDelete

Archive