2013/08/27

It's A Man's Man's Man's World





Tak powoli wkraczamy w jesienne trendy. Jest to niewątpliwie moja ulubiona pora roku.Ta jesień jest dla mnie podwójnie ciekawa, ponieważ obfituje w wiele ciekawych trendów, które bardzo lubię. Mam na myśli kratę, a szczególnie kraciaste koszule, obecne na materiałach zwierzęce nadruki - nie tylko panterka, ale zebra :) a nawet żyrafy; skórzane ubrania oraz obszerne płaszcze z grubej wełny. Myślę, że na szczególną uwagę zasługuje też obecny tej jesieni i zimie styl męski, ale oczywiście w kobiecym wydaniu. Dla mnie nic tak dobrze nie kojarzy się z męską garderobą, jak dobrze skrojona marynarka, jako element garnituru, smokingu czy też do jeansów. W propozycji dla kobiet powinna być nieco za duża i najlepiej połączona z dopasowanym dołem :). Ja jednak pozostaję wierna swojemu sercu i noszę to co lubię :) bo przecież w modzie najważniejszy jest indywidualizm. 

 Dzisiaj w wydaniu bardzo prostym, chłopięcym...czarna marynarka w roli głównej.




photo by my mum ♥


jacket and boyfriend jeans Pull&Bear | top House | sneakers Converse | sunglasses Reserved

14 comments

  1. Anonymous27/8/13 22:20

    *o* zdecydowanie moje ulubione połączenie marynarki z boyfriendami ♥

    ReplyDelete
  2. rewelacja! Uwielbiam takie połączenia ;)

    ReplyDelete
  3. ślicznie wyglądasz ! podobają mi się Twoje okulary <3

    ReplyDelete
  4. fajny zestaw, bardzo spodobała mi się Twoja marynarka... ;)

    ReplyDelete
  5. jejku jak mi się podoba ten strój :)
    http://girl-withredhair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ubrałabym się tak nawet na jakieś wyjście dodając czarne szpilki czy botki - uwielbiam takie zestawy!

    ReplyDelete
  7. Połączenie idealne, proste ale luźne, niby sportowe, ale eleganckie. Taka koncepcja sprawdza się na wiele okazji :) Wyglądasz rewelacyjnie! ♥

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajnie to wygląda, genialne w swej prostocie :)

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz w takim zestawie!

    ReplyDelete
  10. Dziękuję bardzo! :))

    ReplyDelete
  11. Genialnie po prostu <3
    Jestem zachwycona!
    Super, super, super :D

    ReplyDelete
  12. Ale mi się podobają spodnie 'boyfriend'! :) Muszę sobie takie kupić...

    ReplyDelete

Archive