2013/08/23

Yesterday



Kocham muzykę. Lubię słuchać ulubionych piosenek biegając, idąc do miasta, tworząc wpisy, jadąc samochodem z rodzicami...jest ze mną wszędzie i o każdej porze. Nie mam ulubionego zespołu, czy wykonawcy ponieważ słucham różnorodnej muzyki, ale gdybym musiała wybrać jedną jedyną osobę byłaby nią z pewnością Madonna. Uważam że jest niepowtarzalna, utalentowana i jedyna.


Muzyka jest dla mnie ogromną inspiracją w modzie.




photo by my mum

pants and t-shirt Pull&Bear | sneakers Converse | rucksack made by my aunt

19 comments

  1. Ja również uwielbiam muzykę. Zdjęcia - super. :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous24/8/13 12:13

    kiedyś pokazywałaś już tą stylizację na cooklifefashion!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to prawda. Bardzo lubię ten zestaw i zdjęcia, dlatego nie widzę w tym nic złego, że wpis pojawił się tutaj, tym bardziej kiedy mam nowych czytelników.

      Delete
  3. świetny zestaw i zdjęcia :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Też uwielbiam Beatlesów, chociaż chyba bardziej wolę duet Lennon & Yoko, zdecydowanie mieli w sobie to coś :) Podoba mi się stylizacja, wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  5. Koszulka z Beatlesami, czyli widać, że znasz się na muzyce, haha ;) Uwielbiam ich, ostatnio nawet przeczytałam w jakimś artykule w necie, że McCartney&Lennon zostali wybrani najlepszymi tekściarzami, bo teksty ich piosenek są nadal aktualne.
    Spodnie bardzo dodają charakteru tej stylizacji.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. czarno biale zdjecia maja charakter !

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz, piękne zdjęcia - mają swój klimat! :-)

    ReplyDelete
  8. o tak muzyka musi być zawsze i wszędzie :)

    ReplyDelete
  9. Dziękuję za wizytę :) Ja też kocham muzykę i słucham baaardzo różnej :) Podoba mi się Twoje podejście do tego co robisz i życzę Ci oby wszystkie Twoje plany wypaliły, bo zawsze będę wspierać ludzi z pasją :)))

    ReplyDelete
  10. Zestaw jest idealny! Z chęcią ukradłabym Ci te trampki :)

    ReplyDelete
  11. świetna zdjęcia! bardzo lubię takie klimaty. ;) i te leginsy. ;)
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    ReplyDelete
  12. świetne zdjęcia i look ( mam te same spodnie! :) ) Obserwuję na GFC, bloglovin i lookbooku i zapraszam do siebie!!!!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. świetny zestaw :-) bardzo podoba mi się to połączenie ze spodniami w pasy. mam bardzo podobne, z tymże moje leżą w szafie i czekają na lepsze czasy. no, a trampki, klasyka :-)) z przyjemnością dołączam się do obserwowanych, xoxo

    ReplyDelete
  14. super wyglądasz :)

    może obserwujemy? :)

    ReplyDelete

Archive