2013/08/17

Young Folks




Czerń i biel do duet kolorów nie do pokonania. Nigdy mi się nie znudzą, świetnie się w nich czuje. Dzisiejszy zestaw nie jest klasyczny, pomimo, że spódnica i koszula są w prostym kroju. Zdecydowałam się na dość odważne połączenie dwóch podobnych deseni, a jednak różnych. Myślę, że warto eksperymentować, bo czasem rzeczy, które na pierwszy rzut oka wydają nam się kompletnie nie pasujące, ich połączenie potrafi nas pozytywnie zaskoczyć.





photo by my mum  

shirt H&M | skirt Zara % | shoes Reserved | hat Reporter


16 comments

  1. świetnie, mimo że koszula ani spódniczka nie są w moim stylu, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  2. Fajne łączenie wzór, nie gryzą się :) Ciekawa stylizacja :)

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz, bardzo fajne połączenie :))

    Pozdrawiam. ;*

    ReplyDelete
  4. Pieknie naprawdę ;)

    Zapraszam do siebie :) - http://mariiziom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Klasycznie, a jednak z pazurem!
    Ja ostatnio też zakochałam się w czerni i bieli! Nawet skusiłam się na koszulę w paski zebry! Btw. bardzo podoba mi się Twój kapelusz. ;)
    http://kiyooteru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. odważne i genialne połączenie

    ReplyDelete
  7. Zgadzam się, to duet ponadczasowy i jedyny taki. :) Fenomenalna stylizacja, świetny kapelusz. Napatrzeć się nie mogę. :)

    ReplyDelete
  8. świetnie połączenie :) klasycznie czarno-biało, pięknie :)
    Obserwuję i pozdrawiam:)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zestaw jest rewelacyjny! Te wzory jak świetnie z sobą współgrają dla mnie bomba :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    ReplyDelete
  10. świetny zestaw, szczerze mówiąc ja nie zdecydowałabym się na takie połączenie bo bałabym się że te dwa wzory mogą do siebie nie pasować ale widzę że ty odwaliłaś kawał dobrej roboty, wyglądasz genialnie ! Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  11. piekne buty, ogolnie styllizacja bardzo na plus. Lubie laczenie takich printow ;)

    www.byblondepeanut.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Buty są piękne! :) Tak zgrabne... Super.

    ReplyDelete
  13. Anonymous5/12/22 15:50

    Przepięknie, kobieco i zmysłowo.

    ReplyDelete

Archive