2013/09/13

Hey Little Angel



Lubię zdjęcia bo niewątpliwie zatrzymują czas. Mają one w sobie magię, energię...mnóstwo wspomnień o sentymentalnej wartości. Kiedy przeglądam zdjęcia często pojawia mi się uśmiech na twarzy, ponieważ wracam do wspaniałych chwil.


Sesje zdjęciowe sprawiają mi dużo radości. W zależności od tematu mogę wcielać się w różne role, co jest niewątpliwie świetną zabawą, a potem pamiątką. Równie dużo przyjemności sprawiają mi przygotowania ; trzeba przecież zaplanować miejsce, stylizację, fryzurę i makijaż. Od dawna jednak marzyła mi się sesja naturalna w której będę mogła pozostać sobą.
Będąc w Warszawie miałam przyjemność stanąć przed obiektywem fotografa Edmunda Magdeburskiego. Sesja odbyła się w nowoczesnym, przestronnym studiu o ciekawej nazwie "4 Piętro". To jedno z ciekawszych miejsc w jakich byłam. Fotograf sprawił ze przed jego obiektywem czułam się bardzo swobodnie, dobrze się rozumieliśmy dlatego wszystko wyszło tak naturalnie jak chciałam, a on pokazał mnie taką jaka jestem. Pozostawiam Was ze zdjęciami :).




25 comments

  1. Jej, ale świetne zdjęcia! Na tych białych wyglądasz tak ładnie, tak delikatnie, naturalnie, poza tym te z wodą są również genialne. I to spojrzenie na ostatnich dwóch - świetnie sprawdziłaś się w tej roli.

    ReplyDelete
  2. Genialna sesja, a zdjęcia z wodą po prostu powalają. Bardzo profesjonalne. Trzecie zdjęcie od końca podoba mi się najbardziej, Ty na nim świetnie wyszłaś.
    A wolisz sesje z profesjonalnymi fotografami czy np. zdjęcia, które wykonują ci najbliżsi? Kiedy czujesz się swobodniej, kiedy pewniej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :). Tak naprawdę to ciężko wybrać, ponieważ zdjęcia, które robię z mamą, a sesje z fotografem to zupełnie co innego. Bardzo lubię robić zdjęcia z moją mamą, dlatego że bardzo mnie rozumie i wie czego oczekuję od zdjęć + sama wybieram stylizację, co jest oczywiste :). Profesjonalne sesje to już zupełnie inna bajka w grę wchodzi makijaż, fryzura, stylizacja, nad którą zawsze chcę mieć kontrolę, bo wiem, w czym dobrze się czuję, a głównie od stroju zależy czy będę swobodnie pozować czy nie oraz oczywiście od podejścia fotografa do całej sesji. Chyba nie potrafię wybrać co wolę ;).

      Delete
  3. Przepiękne zdjęcia:) Zrobiły na mnie ogromne wrażenie! Świetny pomysł i wyglądasz rewelacyjnie:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous14/9/13 12:28

    bardzo lubię to ostatnie zdjęcie, oj bardzo

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia :) naturalnie piękna:)

    ReplyDelete
  6. Jesteś przepiękna! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. boskie zdjęcia! mi najbardziej spodobało się zdjęcie nr.3 i 9!:)

    ReplyDelete
  8. zdjęcia super! ostatnie zdjęcie bardzo mi podoba. :D

    ReplyDelete
  9. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz idealnie!

    ReplyDelete
  10. O jezusie *.*
    Cudowne, przepiękne, boskie, genialne!
    Jestem zachwycona!!!!

    ReplyDelete
  11. Lovely photos! xx

    http://itslilylocket.blogspot.co.uk/2013/09/feeling-blue.html

    ReplyDelete
  12. Przepiękne zdjęcia! WoW!

    Pozdrawiam :)
    Marta

    ReplyDelete
  13. Dziękuję bardzo!! :)

    ReplyDelete
  14. czarna sukienka najlepsza! :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous15/9/13 14:00

    Będąc w Warszawie wiedziałaś,że takie coś ciebie czeka? Skąd znałaś tego fotografa?
    Najlepsze zdjęcia z wodą!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :). Tak, przyjeżdżając do Warszawy wiedziałam, że będę mieć sesję. Fotografa poznałam na facebook'u.

      Delete
  16. Jesteś PRZEŚLICZNA!! Na każdym zdjęciu w każdym poście wyglądasz rewelacyjnie, ale tym pierwszym zdjęciem tutaj, możesz śmiało konkurować ze znanymi i uznanymi pięknościami..Czekam na więcej takich sesji! ;*

    ReplyDelete
  17. 2 ostatnie zdjęcia zmiotły mnie z powierzchni ziemi ! GENIALNIE ! Jak już będziesz sławna to będę mogła mówić - o a ja pamiętam ją z czasów bloga gdy się dopiero rozkręcała, już wtedy była niesamowita !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojejku! Dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa, poprawiłaś mi humor na koniec dnia ;) to na prawdę sympatyczne!

      Delete
  18. piękne zdjęcia i pięknie na nich wyglądasz !!!!

    ReplyDelete
  19. śliczna, piękna, naturalna;) zapraszam ;)

    ReplyDelete
  20. biel i czerń - uwielbiam!!! rewelacyjny look :)

    ReplyDelete
  21. Piękne zdjęcie, najbardziej zachwycam się trzecim licząc od końca... :)

    ReplyDelete

Archive