2013/09/22

By The Way



Kalosze to idealne byty na jesień. Wygodne i bardzo praktyczne w deszczowe dni, których niestety coraz więcej. Sama długo szukałam idealnych dla mnie, a wybór był naprawdę trudny, w internecie jest duży wybór! Zdecydowałam się na proste kalosze z kolekcji Studded w charakterystyczne, srebrne ćwieki. Bardzo przypadły mi do gustu, zwłaszcza że mogę nosić je prawie do wszystkiego. Są bardzo wyraziste i stanowią oryginalne wykończenie każdego stroju.




photo by my mum

jacket second-hand | dress Zara | shoes Studded


23 comments

  1. super zdjęcia :)
    zapraszam: http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. śliczne zdjęcia i outfit :)

    ReplyDelete
  3. świetnie! bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  4. wow kalosze rewelacja!

    ReplyDelete
  5. kalosze oryginalne;)

    ReplyDelete
  6. Mega kalosze, ja widziałam ostatnio przezroczyste z różową/pomarańczową podeszwą oraz czarne również z kolorową podeszwą :) Oba modele stylizowane na glany :D

    ReplyDelete
  7. amazing outfit!! you look great :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    ReplyDelete
  8. bardzo ciekawe te kalosze. Idealne do takiej stylizacji

    ReplyDelete
  9. bardzo fajne kalosze. :))
    zastanawiałam się czy nie kupić sobie na ten sezon ale jednak zrezygnowałam.
    obserwuję!

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia wyszły super!!! Kalosze kozak!!!wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    ReplyDelete
  11. wow!
    śliczna kurtka i kalosze!
    wyglądasz doskonale!

    <33333333

    ReplyDelete
  12. Rewelacyjnie wyglądasz! zestaw świetny! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Świetny zestaw!;)
    Buty ekstra;)

    ReplyDelete
  14. Wyglądasz absolutnie rewelacyjnie! ; )

    ReplyDelete
  15. Kalosze są na prawdę piękne,ciężko mi jest znaleźć jakiekolwiek które by mi się spodobały bo nie jestem do nich jakoś pozytywnie nastawiona..ale te są na prawdę ładne :D

    ReplyDelete
  16. super wygladasz,a te kalosze sa bardzo fajne ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    ReplyDelete
  17. Anonymous25/9/13 22:32

    Ile kosxtowaly? Nawet nie orientuje. się ile kosztują ogólne kalosze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje kalosze kosztowały 180zł. Ceny naprawdę są różne, zaczynają się mniej więcej od 100/120 zł a niektóre kosztują nawet 500.

      Delete
  18. Sukienka to po prostu mistrzostwo!


    Pozdrawiam,
    Confassion,
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Anonymous24/6/14 22:54

    Trochę przypominają moje decathlony, tyle, że nieco oryginalniejsze. Prezentują się świetnie. Powiedz tylko, czy też tak cieżko trzeba się z nimi siłować przy ściąganiu?

    ReplyDelete
  20. Anonymous5/12/22 16:04

    Niesamowicie elegancko i zmysłowo. Piękne gumowe oficerki.

    ReplyDelete

Archive