2013/10/12

Girl, You'll Be A Woman Soon




Czasami, zupełnie przypadkiem na mojej drodze w niespodziewany sposób  pojawiają się ciekawi ludzie. To niesamowite, że wciąż  poznaję nowe osoby, które dużo wnoszą do mojego życia i bardzo je ubarwiają. Żyjemy w czasach, w których większość z nas ma facebook'a, bądź inną formę komunikacji internetowej, która jak wiecie ma ogromną siłę. To również miejsce takich 'wirtualnych spotkań', a także mnóstwa ciekawych stron, które potrafią inspirować. W taki też sposób  poznałam sympatyczną i utalentowaną Dominikę, autorkę dzisiejszych zdjęć. Dobry dialog szybko zaowocował współpracą i w taki oto sposób znalazłam się dwa tygodnie temu w Katowicach na sesji zdjęciowej inspirowanej filmem "Pulp Fiction". Chciałabym w tym miejscu bardzo podziękować wszystkim osobom, którzy przygotowywali sesję i sprawili, że wszystko było dopięte na ostatni guzik i  nie chcę tu nikogo wyróżnić ani pominąć, dlatego nazwiska zaangażowanych osób umieściłam pod postem. Dziękuję za wspaniałe zdjęcia, niesamowite wspomnienia oraz zaufanie ♥.








18 comments

  1. Na tych zdjęciach wyglądasz bardzo poważnie :)

    ReplyDelete
  2. Wow...wyglądasz niesamowicie! <3

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia, takie retro :) Jest moc!

    ReplyDelete
  4. Najlepsza sesja! <3 jesteś świetna!

    ReplyDelete
  5. Wogle cię nie poznałam. Ślicznie <3

    ReplyDelete
  6. Wyglaasz niesamowicie !!!

    ReplyDelete
  7. Jesteś świetną modelką, a te zdjęcia są fantastyczne, jak z jakiejś gazety.

    ReplyDelete
  8. Sesja wspaniała, gratuluję, najbardziej podoba mi się Twoja fryzura.

    ReplyDelete
  9. Wspaniałe zdjęcia. Mają w sobie taką tajemnice. Boskie.

    ReplyDelete
  10. łaaaaaał cudowne zdjęcia!!! :)

    ReplyDelete
  11. Rewelacyjne zdjęcia!!!!

    ReplyDelete
  12. zdjęcia wyszły rewelacyjnie, mają niesamowity klimat, a Ty wyglądasz fantastycznie!
    pozdrawiam
    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. rewelacja!! przepiękne zdjęcia ;) jestem pod wrażeniem

    ReplyDelete
  14. Every shot is amazing.

    http://thevulgariangirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Anonymous5/12/22 16:16

    Jesteś Boska.

    ReplyDelete

Archive