2013/10/16

Yellow Brick Road




Jesień mamy już w pełni ze wszystkimi jej urokami. Ja uwielbiam ją zarówno słoneczną jak i deszczową, bo każda inspiruje inaczej. Ostatnie wpisy robię w wielkim pośpiechu i bardzo spontanicznie, ponieważ większość czasu poświęcam na naukę, której coraz więcej... 

Co mogę powiedzieć o moim dzisiejszym zestawie? Postawiłam na ukochaną i nie zastąpioną czerń, która sprawdza się zawsze i w każdym wydaniu. Aby nie było tak ciemno dodałam bordowe rajstopy, które są delikatnym kontrastem w dzisiejszym stroju. Przesyłam buziaki i do zobaczenia w następnym poście! :)






photo by my mum ♥

skirt Stradivarius | shirt Zara | bag Reserved | shoes Vagabond  


11 comments

  1. Dobrze, że dodałaś bordowe rajstopy, ożywiają zestaw ;)
    Ja wolę zdecydowanie tę słoneczną jesień!

    ReplyDelete
  2. dokładnie, jesień jest inspirująca w każdym wydaniu :-) a Twój strój od razu mi się z jesienią skojarzył, cudnie w nim wyglądasz :-)

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz !! <3'
    U mnie podobny zestaw :D
    kapelusz i buty najlepsze :O

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. kocham takie spódniczki!

    ReplyDelete
  5. This look is amazing. In love with your style ♥

    xx
    www.mariarubioblog.com

    ReplyDelete
  6. Ja założyłabym do tego amarandowe rajstopy. Co sądzisz? ;)

    ReplyDelete
  7. pięknie!! świetny zestaw! i kapelusz taki nie codzienny! <3

    http://szafaokularnicy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Amazing outfit! I just love EVERYTHING!!!

    XOXO
    http://fashion-mask.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. uwielbiam rozkloszowane spódniczki, świetny zestaw :)

    ReplyDelete

Archive