2013/10/02

Granda


Pierwszy miesiąc szkoły za mną. Choć bardzo bałam się jak to będzie w nowym miejscu, tak dzisiaj cieszę się z wyboru szkoły i mogę szczerze powiedzieć, że bardzo mi się podoba. Codziennie spotykam znajomych, przyjaciół i każdy dzień mija w sympatycznym towarzystwie. Wprawdzie 'prawdziwa' nauka dopiero się zaczyna i pewnie już niedługo nadejdzie czas narzekania, i odliczania dni do wolnego :).



PS Moja dzisiejsza fryzura to mała próba. Postanowiłam doczepić grzywkę i zobaczyć, jak będę czuć się w innej fryzurce. Nie jestem na razie do końca przekonana i póki co nie będę decydować się na stałą zmianę, ale myślę, że jeszcze nie raz zobaczycie mnie w grzywce ;).



photo by my mum ♥

skirt Stradivarius | shirt and shoes Zara |  socks H&M | bag allegro.pl


19 comments

  1. I love that shirt from Zara, I really want it!
    You look amazing!!!

    XOXO
    http://fashion-mask.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Swietnie wygladasz!Piekna bluzka!

    ReplyDelete
  3. Nie ścinaj bo masz piękne włosy a doczepiana grzywka jest świetnym rozwiązaniem choć mi bardziej podobasz się bez :)

    ReplyDelete
  4. podobasz mi sie z ta grzywka :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładnie wyglądasz z tą grzywką ;)

    ReplyDelete
  6. Ślicznie Ci w tej fryzurze :) Do tego stylizacja też mi się bardzo podoba <3

    ReplyDelete
  7. Anonymous3/10/13 19:50

    zdecydowanie nie ;-)

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz absolutnie rewelacyjnie! Bardzo mi się podoba! A torba jest świetna ; )

    ReplyDelete
  9. Loving your ultra chic preppy plaid outfit, looks fantastic. Do you have GFC to follow on?

    ReplyDelete
  10. Jestem totaaaalnie zachwycony.

    ReplyDelete
  11. Bardzo fajnie :) Uwielbiam ostatnio kratę ;)

    ReplyDelete
  12. Przepięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  13. Ślicznie yglądasz w tej grzywce i dtylizacja też bardzo mi się podoba!
    http://szpilkipodgiewontem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. ładnemu we wszystkim ładnie;)

    ReplyDelete
  15. Jakoś bez grzyweczki Cię wolę ;)
    Taaa rok szkolny to nie jest bajka :D
    Widzę, że lubimy tą samą piosenkę ;)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. bluzka,buty i torba są świetne!<3
    bardzo na TAK!<3
    :)

    ReplyDelete
  17. Idealnie! :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  18. Lovely outfit.

    http://thevulgariangirl.blogspot.com/

    ReplyDelete

Archive