2013/09/27

Set fire to the rain



Czerwień niewątpliwie jeden z ulubionych kolorów projektantów. Mnie zawsze będzie się kojarzyć z marką Valentino oraz, z czerwonymi podeszwami szpilek Christiana Louboutina. W aktualnym sezonie jesiennym zdecydowanie zajmuje  pierwsze miejsce wśród innych kolorów. Na początku pokazał się na dużych, wyrazistych kratach; teraz samodzielnie, nawet jako 'total red look'. Choć pewnie nie zdecydowałabym się na tak odważne posunięcie to wprowadziłam do swojej szafy dwie czerwone perełki, które spowodowały u mnie duży przełom, a dzięki swojej wyrazistości nadają charakter stylizacjom. Zresztą nie wiem jak Wam, ale ja zauważyłam, że czerwień w mniejszych lub większych ilościach pojawia się w każdym sezonie.




photo by my mum ♥

 coat Pull&Bear | skirt Stradivarius | sweater Zara | beanie and bag H&M | shoes Reserved

24 comments

  1. Bardzo fajnie, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous27/9/13 13:19

    naprawdę świetny outfit !

    enigmaxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Awesome look!! Love the red...
    Would you like to follow each other? Let me know,
    Hugs :)

    http://fashionalatic.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. the bag is really from HM? it looks like cambridge satchel. Great combination!
    kisses


    theblueeyedd.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Piękny zestaw :)
    www.madeleine-mode.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ładnie. cudna torebka. :D

    ReplyDelete
  7. Amazing outfit! I love your style!!!
    I'm following you on facebook :)

    XOXO
    http://fashion-mask.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  8. przesliczne zdjecia, bardzo inspirujace :) genialny look naprawdę robi wrazenia :)!!

    ReplyDelete
  9. świetne połączenie z czerwienią, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  10. Pięknie wyglądasz :) Śliczna torebka :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetne połączenie z tą spódnicą! ;)

    ReplyDelete
  12. Pięknie to wszystko połączyłaś. Całość bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajny, dziewczęcy outfit :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. osobiście uwielbiam kolor czerwony:) wspaniały zestaw;)

    ReplyDelete
  15. Mam identyczne skojarzenia z czerwonym - Valentino, głównie sukienki i podeszwy u Louboutina ;)
    Torebka jest cudowna, prawdziwa perełka :) A czapka jeśli jest ciepła, to wszystko na miejscu, haha.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  16. uwielbiam czerwień <3 a torebkę masz genialną !

    ReplyDelete
  17. Pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  18. cudowny zestaw? może zaobserwujemy się nawzajem kochana ?:)

    ReplyDelete
  19. Anonymous2/10/13 16:17

    Lubię proste zestawy z bezpiecznym jednym kolorem uzupełniającym resztę :) Do twarzy Ci w czerwieni :)

    ReplyDelete
  20. Lovely even lovelier outfit!

    Ru|Glitter & Blush

    ReplyDelete
  21. Anonymous5/12/22 15:56

    Przepięknie.

    ReplyDelete

Archive