2013/12/29

backstage #2 - Feema



Za oknem bardzo deszczowo, a ja chciałabym Was przenieść do słonecznej, wrześniowej niedzieli, którą spędziłam razem z mamą w Poznaniu na sesji zdjęciowej marki Feema z udziałem fantastycznych osób które miałam przyjemność tam poznać.


W listopadzie na polskim rynku ukazała się kampania marki Feema, której projekty są bardzo bliskie mojemu sercu. Feema to marka niezwykle kobieca, subtelna i elegancka, a jednocześnie bardzo charakterna, tworzona z myślą o każdej kobiecie z osobna, aby mogła podkreślić swoją inność i indywidualność.
Bliska jest mi również dlatego, to nasz lokalny producent, a osoby które ją tworzą są wyjątkowe.Dlatego też moja radość była ogromna kiedy dostałam zaproszenie na sesję zdjęciową do tworzenia nowej strony internetowej.
Zjawiskowa modelka na zdjęciach to piękna Adri, dla której to zlecenie było pierwszym po tym jak pojawiła się w GAGAMODELS. O makijaż i fryzurę zadbała Agnieszka Nowak, a zdjęcia są efektem zdolnego fotografa Igora Drozdowski.
To był bardzo miły i intensywnie spędzony czas. Muszę przyznać, że bardzo lubię pracę po drugiej stronie... :)


Do obejrzenia efektów sesji zapraszam na stronę Feema.




photo by me & my mum

8 comments

  1. Wow , piękne wyszły te zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. Ale Ci zazdroszczę...

    ReplyDelete
  3. fajnie masz, ja też tak chce

    zapraszam do mnie napisałam artykoł na temat kradzieżt zdj
    iamemilia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Znam FEEMĘ i uwielbiam, piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam takie zdjęcia :)

    ReplyDelete
  6. Świetnie spędzony czas...zazdroszczę :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    ReplyDelete

Archive