2014/01/13

Do I Wanna Know?





Czarna ramoneska to moja najlepsza second-handowa perełka jaką mam w szafie. Aktualnie jestem w trakcie poszukiwań delikatnie dłuższej, która sprawdziłaby się wczesną wiosną i spokojnie mogłabym ją nosić również do spodni. Jeśli widzieliście gdzieś taką, dajcie znać w komentarzach! :) Co do reszty stroju. Ubrałam dziewczęcą sukienkę w pepitkę, a całość podkreśliłam długimi kozakami, które swoją drogą są bardzo ciepłe. Dzisiejszy look łączy wszystko to co lubię najbardziej i odzwierciedla w 100% mnie :).






dress Feema | jacket second-hand



16 comments

  1. Anonymous14/1/14 08:57

    Extra look .

    ReplyDelete
  2. Anonymous14/1/14 11:10

    A jaki rękaw ma ta sukienka ?

    ReplyDelete
  3. Anonymous14/1/14 16:33

    ładnie, nie było Ci zimno?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Troszkę zmarzłam, ale nie było tak źle :).

      Delete
  4. Ta ramoneska ze wszystkim dobrze wygląda!

    ReplyDelete
  5. ładną masz tą skórkę:)

    ReplyDelete
  6. Anonymous16/1/14 12:08

    Ślicznie :)

    ReplyDelete
  7. pięknie wyglądasz, spódniczka jest rewelacyjna ;)

    ReplyDelete
  8. genialna ramoneska i to z sh! :)
    a piosenkę uwielbiam!

    ReplyDelete
  9. Śliczna stylizacja, jesteś cudowna.
    Oby więcej takich zdjęć !
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Aż trudno uwierzyć, że ramoneska z SH! :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Anonymous20/1/14 15:03

    Extra blog :)

    ReplyDelete
  12. Dziękuję pięknie za komentarze! :)

    ReplyDelete

Archive