2014/02/27

Mardy Bum





W tym roku postanowiłam spełnić kilka swoich marzeń, które od jakiegoś czasu krążą w mojej głowie. Myślę, że czasami sami się ograniczamy i odkładamy rzeczy na potem. Stwierdziłam, że nie ma na co czekać, trzeba działać, się realizować, uczyć. Już od jakiegoś czasu myślałam aby wcielić się w rolę fotografa:) Odkąd pamiętam kocham zdjęcia, zapisuję mnóstwo inspiracji na dysku, do których często wracam, bo po prostu lubię na nie patrzeć... Uwielbiam też stare albumy ze zdjęciami, które wzbudzają u mnie dużo radości. To magiczne, że choć na chwilę mogę cofnąć się w czasie i przypomnieć sobie odległe  czasy piaskownicy i huśtawek :). 
Na moim blogu zawsze możecie zobaczyć zdjęcia ze mną, na których prezentuję swoje stylizacje.Tym razem zapragnęłam stanąć po drugiej stronie aparatu, przyjmując rolę fotografa. Takie było moje marzenie i muszę  przyznać ,że ta rola bardzo mi się podoba.Wszystko jest bardzo wciągające, od wyboru modelki, miejsca...,że nie wspomnę o samej sesji, podczas której poznajesz osobę. Jednak dla mnie najciekawszy okazał się moment, kiedy usiadłam wieczorem do komputera. Niesamowite uczucie kiedy przeglądając  i wybierając zrobione zdjęcia, okazało się że odkryłam cudzą wrażliwość i cieszę się ,że udało mi się to uchwycić.

Kiedy postanowiłam wprowadzić nową serię wpisów na blogu ze mną w roli fotografa, wiedziałam, że to właśnie Dominika pojawi się tutaj jako pierwsza. Niezwykle piękna, urocza i naturalna. Bardzo dziękuję Dominice za zaufanie jakim mnie obdarzyła, a także za miło  spędzony czas :)

Czekam na Wasze opinie, mam nadzieję, że taka forma postów również przypadnie Wam do gustu.






"Nie wszystko musi zostać nazwane 
Nie wszystko trzeba rozumieć
Nie trzeba umieścić kropki na końcu każdego zdania"





model is Dominika Anuszkiewicz ♥
photo & stylist me


14 comments

  1. Dominika śliczna jak zawsze! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous28/2/14 10:18

    Jak widać masz wile talentów :)

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia kochana!

    ReplyDelete
  4. Anonymous28/2/14 12:23

    Piękne, bardzo naturalne.Uważam że powinnaś dalej w tym kierunku się rozwijać :)

    ReplyDelete
  5. piękne to coś w kropki :) :)

    ReplyDelete
  6. zestaw z golfem to zdecydowanie mój faworyt :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous28/2/14 15:42

    Martynka-zdjęcia ładne, może zwróć uwagę na ,,podcinanie" głowy w kadrze? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Na pewno zwrócę na to większą uwagę przy następnych zdjęciach. Pozdrawiam :)

      Delete
  8. beautiful photos!

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    ReplyDelete
  9. Anonymous4/3/14 21:11

    Dominika! Jesteś urocza ;))

    ReplyDelete
  10. Anonymous6/3/14 18:57

    Bardzo jestem ciekawa następnęj sesji ;)

    ReplyDelete
  11. Anonymous7/3/14 19:05

    Pierwsze zdjęcie najlepsze.

    ReplyDelete

Archive