2014/03/02

No Diggity




Czas wrócić do rzeczywistości, po dwóch tygodniach totalnej laby. Jutro będę narzekać cały dzień, jakie to życie jest bez sensu i jak bardzo potrzebuję wakacji. Oczywiście moje marudzenie po kilku dniach minie, no ale bez tego się nie obędzie. Czekają mnie dwa tygodnie codziennych sprawdzianów i szczerze mówiąc na ten moment sobie tego nie wyobrażam. Wyczuwam nieprzespane noce... Chyba dzisiaj nic więcej z siebie nie wyduszę. Idę płakać do poduszki. Buziaki dla Was!
 






dress Choies | coat Zara | backpack Pull&Bear | shoes Vagabond | beanie H&M




16 comments

  1. Anonymous2/3/14 19:32

    cudowną muzykę dodajesz tutaj, a stylizacja równie cudowna ;)

    ReplyDelete
  2. bardzo ładnie to wszystko zestawiłaś! super! płaszcz <3

    ReplyDelete
  3. Buty wygrywają wszystko!

    ReplyDelete
  4. Anonymous3/3/14 10:43

    Ładne zestawienie kolorów.

    ReplyDelete
  5. Świetne połączenie, płaszczyk bardzo przypadł mi do gustu :)

    ReplyDelete
  6. Mega ! *.*

    http://diamentoowaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Anonymous3/3/14 19:06

    Niby tak zwyczajnie, a jednak wyjątkowo :)

    ReplyDelete
  8. taki powrót do szkolnej rzeczywistości jest najgorszy ! :( sama przez to przechodziłam pare tygodni temu ! Zestaw jak zwykle świetny, uroczy płaszcz ! :)

    ReplyDelete
  9. płaszcz i buty są cudowne.

    ReplyDelete
  10. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, genialne stylizacje. Idealnie trafiają w mój gust.
    Będę zaglądać tu regularnie.

    www.ohhmatty.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Idealnie się prezentujesz!

    ReplyDelete
  12. Anonymous6/3/14 18:10

    Płaszcz rewelacja, nie wiesz czy jeszcze można kupić? W sklepie internetowym nie ma :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Mam go od tygodnia, może dwóch ;) Myślę, że jeszcze będę, to nowa kolekcja. Na pewno są w Szczecinie i Warszawie ;)

      Delete
  13. Buty wygrywają wszystko!

    ReplyDelete

Archive