2014/04/19

FOTOMATON!





 Każdy kto zagląda na mój blog, dobrze wie, że kocham fotografię. Zawsze staram się aby zdjęcia, które publikuję na facebook'u czy instagramie, były jak najlepszego gatunku. Stawiam na jakość, nie ilość, stąd czasami na blogu pojawiają się wpisy trzy zdjęciowe i nie wiedzę w tym nic złego. 

 Wszystkie blogowe i nie blogowe zdjęcia zapisuję na dysku. Po takim czasie mam całkiem sporą kolekcję, a nigdy nie mam czasu, aby wywołać kilka fot na pamiątkę. Aż do dnia dzisiejszego, kiedy to uprzejmy Pan listonosz zapukał do drzwi i miał dla mnie wspaniały prezent od Fotomaton. Miałam przyjemność przetestować sprzęt jakim dysponuje fotostudio, mogłam wybrać czterdzieści zdjęć kwadratowych, prostokątnych lub pomieszanych z mojego instagrama, facebook'a lub laptopa. Jakość fotografii nie pozostawia nic do życzenia. Zdjęcia są świetnej jakości, kolory żywe i radosne, w końcu mogę dotknąć moje printy, które dotychczas widziałam tylko za szybką telefonu czy laptopa. 




  

WSPOMNIENIA | Każdy z nas wyjeżdżając na wakacje czy kilku dniową wycieczkę stara się uchwycić kilka pamiątkowych zdjęć. Co raz częściej pozostają one na naszych komputerach niż w albumie ze zdjęciami. Wybierając zdjęcia, wyselekcjonowałam kilka ulubionych ujęć z Warszawy, do której uwielbiam wracać i mam duży sentyment do tego miejsca.




RADOŚĆ | Zdjęcia zatrzymują czas, radosne chwile... I tak jak patrzę na te zdjęcia to kąciki moich ust same się jakoś uśmiechają :).



  
NATCHNIENIE | Fotografia to moja ulubiona forma inspiracji, dlatego też wywołując printy wybrałam kilka zdjęć na które lubię patrzeć. Zachwycać się doskonałym kadrem, odpowiednią kolorystyką oraz poczuć klimat sesji.




FOTOGRAFIA | Uwielbiam, po prostu uwielbiam czarno-białe zdjęcia! To moja mała słabość, dlatego też tak duża liczba achromatycznej fotografii znalazła się w moim zamówieniu.




Wszystkie informacje na temat wywoływania zdjęć znajdziecie na oficjalnej stronie - FOTOMATON. Myślę, że to też świetny pomysł, aby zrobić sobie czy też innym mały prezent. A uwierzcie pozostaje urocza pamiątka.



8 comments

  1. Anonymous19/4/14 09:09

    To prawda, dawno nie miałam wywołanych aktualnych zdjęć :)

    ReplyDelete
  2. ja marzę o kolażu na ścianie z różnych moich zdjęć :) chyba tak zrobię!

    wesołych świąt! :)

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjęcia <3 Też chcę takie :) Brakuje mi troszkę ostatnio takich wywoływanych zdjęć :)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajne zdjęcia.
    niestety w dobie aparatów cyfrowych, komputerów, telefonów etc. mało kto korzysta z wywoływania zdjęć.
    a to wspaniała pamiątka.
    po latach można się na nie natknąć i podziwiać. ; )

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  5. Anonymous23/4/14 12:24

    Fajne zdjęcia zdjęć :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous28/4/14 16:39

    Powiesiłaś je gdzieś ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze nie, ale planuję zamówić plakat i obok przywiesić jeszcze zdjęcia na ścianie :).

      Delete

Archive