2014/04/26

Riptide




Jak to dobrze raz na jakiś czas zrobić remanent w szafie. Dzisiaj rano podczas porządków znalazłam taką oto kraciastą koszulę, którą kupiłam dwa lata temu. Nie specjalnie za nią przepadałam, przez ten czas założyłam ją raz, po czym włożyłam na dno szuflady i zapomniałam o jej istnieniu. Minęło sporo czasu i jest jak nowa. Czasami nie warto oddawać tych 'nielubianych' ubrań, bo kto wie może przyjdzie na nie czas :).




shirt Zara | skirt Simple | shoes Converse | hat River Island | backpack Pull&Bear





9 comments

  1. Anonymous26/4/14 22:24

    szczerze? nie rozumiem, dlaczego nie osiągnęłaś takiego sukcesu jako blogerka modowa na skalę Maffashion albo Marcedes. Jesteś od nich lepsza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie sukcesem jest czytanie takich komentarzy, jest mi bardzo miło, dziękuję :)

      Delete
  2. jeszczre osiągnie :)

    ReplyDelete
  3. Super wyglądasz, a koszula cudo ! :*

    Pozdrawiam, nattt.

    ReplyDelete
  4. bardzo fajnie wygląda ta spódnica z trampkami, super zestaw

    ReplyDelete
  5. Piękna koszula i świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  6. Anonymous28/4/14 16:16

    Podoba mi się to że u Ciebie może każdy znaleźć coś dla siebie, dużo inspiracji :)

    ReplyDelete
  7. Fantastyczny look! Jestem zachwycona połączenie trampek i spódnicy, a do tego ten śliczny kapelusz!

    ReplyDelete
  8. Anonymous30/4/14 13:03

    Fajny post :)

    ReplyDelete

Archive