2014/04/01

I Can't Keep Up





 jacket and shirt H&M | skirt and bag Vintage | shoes Aldo





13 comments

  1. Anonymous1/4/14 16:28

    Ślicznie, tylko dlaczego tak mało zdjęć :(

    ReplyDelete
  2. Anonymous1/4/14 18:15

    Stylizacja taka Twoja, podoba mi się , bardzo fajne buty :)

    ReplyDelete
  3. jeden z lepszych zestawów jakie ostatnio widziałam ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajny set.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam takie proste stylizacje (popularne u Ciebie), bardzo proste i jednocześnie bardzo ładne.

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz, a spódnica skradła moje serce <3
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  7. Spodnica <3 uwielbiam takie stylizacje obserwuje :-)

    ReplyDelete
  8. Anonymous2/4/14 13:20

    Przejrzałam Twój blog i podoba mi się kierunek w jakim zmierzasz :) Bardzo Ci pasuje :)

    ReplyDelete
  9. Cudowny *.* Zakochałam się! <3
    http://kikablog2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. pięknie!
    świetnie wszystko ze sobą zestawiłaś!
    doskonała ramoneska!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  11. Anonymous3/4/14 15:19

    Mega :)

    ReplyDelete
  12. przepiekne foty - lubie polaczenia słodyczy z mocniejszymi akcentami jak ramoneska <3

    ReplyDelete

Archive