2014/04/03

MOODBRD






Każdy z nas ma swoją ulubioną rzecz, książkę, czasopismo, piosenkę... Każdy z nas jest inny. Każdy człowiek jest wyjątkowy. Najważniejsze to być sobą, bez względu na wszystko. Ja na przykład jestem przykładem osoby bardzo krytycznej. Bardzo dużo wymagam od siebie i nie lubię porażek. Dużo gadam, na śniadanie uwielbiam jeść kalarepę, piję czarną kawę, potrafię słuchać jednej piosenki pięć, dziesięć razy pod rząd do znudzenia. Trochę dziwaczne, ale moje :).


Taki też jest MOODBRD, nowy kwartalnik na polskim rynku. Jest w nim coś wyjątkowego,tworzony jest z entuzjazmem, ukazuje ogromn wpływ sztuki na modę, niekonwencjonalny, jedyny... Takie są moje indywidualne wrażenia po przeczytaniu magazynu. To czasopismo ma charakter! Mam pismo od kilku dni i codziennie tam zaglądam, czytam, przyglądam się zdjęciom i znajduję tam multum nowatorskich inspiracji. Super! Fajnie jest patrzeć jak ludzie tworzą z zamiłowania, sprawia im to radość i spełniają się zawodowo. 


..."Pierwszy numer magazynu MOODBRD otrzymał tytuł "Życie jest gdzie indziej", ponieważ wydaje się, że teraz bardziej niż kiedykolwiek ludzie wydają się dążyć do ciągłych zmian. Życie współczesnego pokolenia toczy się wokół wielu miejsc, miast i krajów, w obrębie rzeczywistości zarówno realnej jak i wirtualnej. Dzisiejszy styl życia staje się coraz bardziej gwałtowny i kosmopolityczny, a nowoczesne miasta z całego świata przyciągają nową rasę współczesnych artystów, gotowych, by stworzyć dialog między teoretycznymi i praktycznymi podstawami kultury i sztuki."...







_________________________________________________________


Będąc w Warszawie miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu i premierze czasopisma. Redaktor naczelną magazynu - Olę Janiec, poznałam już wcześniej na jednym z modowych spotkań. Nie ukrywam, że Ola zrobiła na mnie ogromne wrażenie, kiedy dowiedziałam się, że ma dziewiętnaście lat i za chwilę ukaże się jej pierwszy numer własnego magazynu! 
Bardzo się cieszę, że otrzymałam zaproszenie i mogłam wziąć udział w premierze MOODBRD i poznać wspaniałe osoby, które tworzą kwartalnik. Trzymam kciuki za dalszy rozwój i sukces!


 zdjęcia Mateusz Tyszkiewicz / więcej tutaj!





7 comments

  1. Musze koniecznie kupic to czasopismo jak bede w Polsce. Dziekuje pieknie za jego przedstawienie i polecenie. Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Anonymous3/4/14 22:56

    Chyba Cię widzę na przed ostatnim zdjęciu, a właściwie kawałek Ciebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, to 'kawałek' mnie! Dobre oko ;)

      Delete
  3. Nie słyszałam jeszcze o tym czasopiśmie ale chętnie je zakupie :) Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous9/4/14 18:03

    A gdzie można kupić ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musisz napisać bezpośrednio do redakcji - https://www.facebook.com/moodbrd?fref=ts . Pozdrawiam! :)

      Delete
    2. Anonymous10/4/14 09:33

      Ale to znaczy ,ze stacjonarnie nie można nigdzie kupić ?

      Delete

Archive