2014/06/18

Seven Nation Army




Wybaczcie mały zastój na blogu, ostatnie tygodnie maksymalnie poświęciłam nauce. Jestem już po wystawieniu ocen, pierwsza klasa liceum za mną :) Strasznie się cieszę! A już dzisiaj zaczynam wakacje! Za kilka godzin wybieram się do Zakopanego na obóz sportowy, a następnie jadę do Czech, dokładnie do uroczej Pragi. W ciągu mojej nieobecności wpadajcie na mój Facebook Instagram, gdzie będę wszystko relacjonować, jak tylko to możliwe. Do zobaczenia w następnym wpisie! Przesyłam mnóstwo buziaków i trzymam kciuki za wszystkich maturzystów, którzy czekają na wyniki matur oraz studentów, przed którymi czekają egzaminy. 





 skirt FrontRowShop | top H&M | heels Topshop


5 comments

  1. Anonymous18/6/14 10:12

    Wow, ale jesteś kobieca :) Piękna

    ReplyDelete
  2. Masz bardzo ładną, nietypową urodę ❤

    http://natalia-marta-majka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Anonymous18/6/14 17:00

    Pięknie, jakoś inaczej, ale bardzo do Ciebie pasuje.Spódnica extra :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous19/6/14 14:39

    Pierwsze zdjęcie bardzo mnie się podoba .

    ReplyDelete
  5. Anonymous1/7/14 21:10

    na tych zdjeciach przypominasz mi kim kardashian! mega pozytywnie!

    ReplyDelete

Archive