2014/07/06

Praha!




 Cześć Kochani! Wracam do Was po mojej przerwie. Obóz karate w Zakopanem jak najbardziej udany, pomimo niesprzyjającej pogody, chętnie wybrałabym się na jeszcze jeden taki wyjazd. Za to Praga przywitała mnie słońcem i bardzo wysoką temperaturą, co chwilami było męczące. Przygotowałam dla Was krótki wpis ( biorąc pod uwagę ilość zdjęć, którą zrobiłam podczas wakacji w Pradze ) z ulubionymi zdjęciami. Praga zrobiła na mnie ogromne wrażenie, to niesamowicie urokliwe miasto w którym bardzo szybko możemy się zauroczyć. Zapraszam do małej galerii zdjęć z mojego pobytu! 








4 comments

  1. Anonymous7/7/14 10:40

    Torba jest z h&m'u? :) tez bylam w pradze jest cudna, te wszystkie uliczki cos pieknego :) miłych wakacji!

    ReplyDelete
  2. Anonymous7/7/14 12:18

    Piękna Praga :)

    ReplyDelete
  3. Praga jest jednym z moich ulubionych miast. Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete

Archive