2014/08/07

I'm pretty when I cry



Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mieszkam nad morzem. Bardzo niedawno wspólnie z moją przyjaciółką doszłyśmy do wniosku, że mamy ogromne szczęście być tak blisko nadmorskich terenów. Okolice mojego miasta są niezwykle klimatyczne, a jest jeszcze wiele miejsc, których nie znam. Osobiście, bardzo lubię robić zdjęcia nad morze. Będąc przed obiektywem, jak i po drugiej stronie aparatu. To też dzisiaj, mam dla Was kilka nadmorskich kadrów. Pomimo chłodnego wiatru i mżawki, świetnie się bawiłyśmy i jak zwykle nie mogłyśmy się nagadać. Zostawiam Was ze zdjęciami! 


top River Island | skirt Zara



ph. Paula Felton | hair by Agnieszka Kuchna

18 comments

  1. Mogę tylko napisać,że naprawdę bardzo zazdroszczę Ci tak bliskiego dostępu do morza. Wyglądasz rewelacyjnie,oczy piękne i w dodatku te podkreślone usta robią swoje. Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia! Bardzo zazdroszczę Ci mieszkania nad morzem. Nadbałtyckie okolice są przepiękne, a ja czuję się tam niezwykle dobrze.
    P.S. Świetny nowy wygląd bloga, tak trzymaj! ♥ ♥ ♥
    Raspberry Avenue

    ReplyDelete
  3. Anonymous7/8/14 12:50

    Jesteś moją ulubioną bloggerką! Najpiękniejsza z najpiękniejszych!

    ReplyDelete
  4. jakie cudowne klimatyczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  5. Anonymous7/8/14 15:29

    fantastyczne zdjęcia. Uwielbiam takie klimaty. Sama chciałabym mieć taką sesję zrobioną ;) ty wyglądasz pięknie :*

    ReplyDelete
  6. klimatyczne zdjęcia;))
    pozdrawiam cieplutko;))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. What a beautiful photos and so are you! You look so stunning!

    XO, Melissa

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia. Piękna stylizacja

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia są niesamowite..

    ReplyDelete
  10. Zachwycające zdjęcia!

    ReplyDelete
  11. Anonymous8/8/14 02:49

    Kim jest ta przyjaciółka ,pewnie fajna dziewczyna !! Jak jej na imię ?? PS. Śliczne zdjecia Martynko i pozdrów Paulę !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja przyjaciółka jest wspaniała, ma na imię Shade :). Dziękuję bardzo, oczywiście pozdrowię ;).

      Delete
  12. zazdroszczę morza, zazdroszczę takich klimatycznych zdjęć!

    ReplyDelete
  13. Twój blog jest przepiękny - ta czcionka, białe tło, a przede wszystkim zdjęcia składają się na klimatyczną całość ;)
    Cudo!

    ReplyDelete
  14. Dziękuję serdecznie za tak miłe komentarze!

    ReplyDelete
  15. Bardzo podoba mi się szablon bloga, a ja bardzo zwracam na to uwagę (chociaż na swoim własnym blogowym podwórku jeszcze się takiego nie dorobiłam ;)).
    Jest bardzo przejrzyście, czysto, minimalistycznie, po drugie zdjęcia są świetne (i to nawet ważniejsze od szablonu).
    Po trzecie - nie ma tutaj jakiś ekstremalnych udziwnień stylizacyjnych, których nie lubię.
    Po czwarte (przepraszam, że tak na końcu, ale to nie mniej ważne wcale) - bardzo ładna, fotogeniczna z Ciebie dziewczyna i z przyjemnością się Ciebie ogląda.
    Dlatego zostaję :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O rany, ale mi miło. Czuję się zawstydzona, dziękuję Ci bardzo za te słowa :).

      Delete

Archive