2014/08/05

It's my blog's birthday!





Nie mogę uwierzyć, że minął już rok odkąd na blogu pojawił się pierwszy wpis. Muszę przyznać, że przez okrągły rok blogowania, powoli zaczynam odnajdywać styl w którym czuję się najlepiej. Mam za sobą dwanaście miesięcy eksperymentowania, udane i mniej udane tego wyniki. Roczek minął, więc jest powód do radości. Z okazji urodzin bloga zrobiłam sobie prezent w postaci nowego szablonu, który mam nadzieję przypadnie Wam do gustu. 

Dziękuję Wam serdecznie Kochani za cały rok wspólnego blogowania i dużo wsparcie jakie od Was dostaję. Jest mi bardzo miło, że mam tak cudowne grono czytelników i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na kolejne miesiące, a nawet lata!


photo by Paula Felton | hair by Agnieszka Kuchna




10 comments

  1. Wielkie gratulacje!Super zdjęcie

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/8/14 08:53

    Najpiękniejsza!

    ReplyDelete
  3. Gratulacje! Ja zaczęłam w kwietniu, mam nadzieję, że wytrwam rok, później już będzie z górki. :)

    ReplyDelete
  4. śliczna sukienka!

    zapraszam do mnie na nowy post--> chocolate0monster.blogspot.com

    jeśli nie działa link, wejdź tu - chocolate0monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gratuluję ci serdecznie!
    Powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    ReplyDelete
  6. Gratulacje i życzę dużo motywacji do dalszego blogowania :D Mnie rok minie w tę sobotę :)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję serdecznie!

    ReplyDelete
  8. Anonymous20/9/14 22:40

    gdzie zostalo zrobione to zdj? ;)

    ReplyDelete

Archive