2013/09/25

You'll See



Nadeszła prawdziwa jesień! Pomimo, że to moja ulubiona pora roku, niestety przywitała mnie chorobą i od kilku dni zmagam się męczącym przeziębieniem. Myślę, że to jedna z ostatnich 'lekkich' stylizacji, powoli będę przygotowywać jesienne sety, które sprawią mi na pewno dużo przyjemności! Uwielbiam warstwy, ciepłe swetry, czapki... i mogę tak wymieniać bez końca. Jesień zdecydowanie sprawia, że stylizacje nabierają charakteru, a moda staję się prawdziwą zabawą! Trzymajcie się ciepło :).





photo by my mum ♥

skirt H&M | shirt and shoes Zara | bag allegro.pl


21 comments

  1. Dziś zamówiłam sobie też taką spódniczkę :)

    ReplyDelete
  2. Love this outfit! super cute and that skirt is amazing! xoxoxo

    ReplyDelete
  3. nigdy nie przestane zachwycac się taką spódnicą<3

    ReplyDelete
  4. Uroczo wyglądasz :) Piękne butki :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Przepięknie wyglądasz, spódniczka i torebka bardzo fajnie razem wyglądają :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous26/9/13 06:54

    spódnica, koszula i torebka *o*

    ReplyDelete
  7. wygladasz absolutnie genialnie!!!! bardzo mi się podoba!!!!♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    ReplyDelete
  8. Koszula jest przepiękna (za takie motywy lubię jesień), zresztą podobnie jak cała stylizacja i Ty :)
    Chciałabym więcej tak ubranych osób widywać na ulicach :)

    ReplyDelete
  9. Chyba świat oszalał na punkcie skórzanych spódniczek, widzę ją już u którejś kobiety z rzędu ;) Wspaniała torba, taka listonoszka :)
    Ach, ja już pierwsze jesienne przeziębienie mam za sobą i mam nadzieję, że nie będzie następnych!
    Trzymaj się ciepło i zdrowiej!

    ReplyDelete
  10. Wow! Jaka boska spódniczka i torba i wszystko ! :D Super zestaw <3

    ReplyDelete
  11. świetna spódniczka!

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz przecudownie!


    Pozdrawiam,
    Confassion,
    www.confassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. mam ochotę coraz bardziej na tą spódnicę ♥

    Zapraszam do mnie Sandi ! ♥

    ReplyDelete
  14. wow, wyggladasz swietnie :) koszula i spodnica to cos dla mnie <3 boskie :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous27/9/13 13:17

    wyglądasz bosko ! super jest ta koszula, nie wspominając o spódniczce :*
    chętnie zaobserwuję ;)
    pozdrawiam

    enigmaxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Anonymous1/10/13 17:07

    nie za krótka ta spódnica? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że nie jest za krótka, ale to moje zdanie :).

      Delete
  17. swietna stylizacja!!!
    http://justherpointofview.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Wszyscy zachwycają się spódnicą (nic dziwnego, bo jest piękna), ale mnie urzekła koszula-cudowna! :)

    ReplyDelete

Archive